niedziela, 21 kwietnia 2013

:)

Cześć 

Dawno nic nie pisałyśmy ale nie mamy za dużo czasu wiadomo szkoła, zbliża się koniec roku. Znalazłyśmy jednak chwilkę czasu, żeby pochodzic po sklepach, co zakończyło sie pomyślnie. Kilka ciuchów udało nam się już przerobić. Oto one:





 Kurtka jeansowa w stylu boyfriend firmy Mustang. Jest ozdobiona ćwiekami na kołnierzyku, natomiast z tyłu kurtki naszyty jest motyw supermana.
                                    PRZED                                                                       PO


Kurtka jeansowa firmy marks&spencer ozdobiona dżetami na kołnierzyku i materiałem kwiatowym. 
                                        PRZED                                                                     PO 


Tutaj nie mamy zdjęcia przed przeróbką, ponieważ kamizelka nie uległa dużej zmianie, doszyłyśmy tylko motyw supermana oraz dodałyśmy cwieki :)


Czekamy na wasze opinie na temat naszych przeróbek i zapraszamy na nasze aukcje :D

3 komentarze:

  1. Świetne efekty. :D Zapraszam do Mnie. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przeróbki :) Ja też mam w planie podobne, kurtkę już mam, czekam na wenę :)

    Zapraszam do mnie:
    angeljewellery.blogspot.com

    i na coś słodkiego! cynamonoweserce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń